OPOJISTENI.CZ (OPOJISTENI.CZ)
Pojištění  |  28.02.2024 12:00:00

Tři čtvrtiny firem jsou aktivní na sociálních sítích (Německo)

Většina firem v Německu je aktivní v sociálních médiích. 77 % společností má alespoň jeden účet nebo profil na sociální síti; v průměru je každá společnost ale registrována na 4 platformách.

Přitom platí pravidlo: čím větší je společnost, tím větší je mezi nimi podíl uživatelů: s 97 % jsou zde zastoupeny téměř všechny společnosti s 500 a více zaměstnanci; u společností se 100 až 499 zaměstnanci je to 82 %. Menších společností s 20 až 99 zaměstnanci je na sítích 75 %. Vyplývá to z reprezentativního průzkumu, který si nechalo zpracovat digitální sdružení Bitkom mezi 604 německými společnostmi s 20 a více zaměstnanci. „Téměř všichni uživatelé internetu jsou aktivní také na sociálních sítích; pro mnohé jsou nejdůležitějším zdrojem informací. Pokud chtějí firmy oslovit své zákazníky, prakticky není cesty, jak tyto platformy dnes obejít,“ říká generální ředitel společnosti Bitkom Dr. Bernhard Rohleder.

Nejpoužívanějšími sítěmi jsou Xing a Facebook, na nichž je přítomna téměř každá druhá společnost (48 %). Následuje YouTube (40 %) a LinkedIn (39 %). Více než třetina společností (38 %) využívá také Instagram. Na místních platformách, jako je nebenan.de, má svou firmu zaregistrována třetina podniků (32 %), a stejný podíl (32 %) jich používá Twitter neboli dnes X. Videoplatformu TikTok používá 25 % německých firem a společností a Snapchat každý desátý podnik (10 %). Pinterest (6 %) a Flickr (5 %) jsou mnohem méně časté. „S „Threads“ přichází nyní další platforma s potenciálně širokým záběrem. Firmy budou zjišťovat, zda mohou své cílové skupiny oslovit také prostřednictvím této sítě,“ upozorňuje Rohleder z Bitkomu.

Na otázku, jaké cíle sledují využitím sociálních médií, se většina společností shoduje: 89 % chce zvýšit povědomí o svých produktech či značkách, případně o své vlastní společnosti (87 %). Třem čtvrtinám (77 %) jde o zlepšení jejich image a podobný podíl (76 %) hodlá touto cestou přilákat nové zákazníky. Významnou roli hraje také nábor nových zaměstnanců: 71 % využívá sociální média k upoutání pozornosti potenciálních zaměstnanců ke své společnosti. U služeb zákazníkům (60 % firem) a u prodeje (44 % firem) sleduje mnoho společností také velmi operativní cíle. 42 % společností sleduje prostřednictvím sítí své konkurenty a více než třetina (35 %) by chtěla prostřednictvím sociálních médií navázat a udržovat kontakt s multiplikátory, jako jsou novináři.

oPojištění.cz
informace ze světa pojištění a risk managementu

Zpravodajský portál, který poskytuje komplexní zpravodajství ze světa pojištění a risk managementu. Denně přináší aktuální zprávy o vývoji pojistného trhu, odborné analýzy, informace o nabízených pojistných produktech a rozhovory s významnými osobnostmi pojišťovnictví.

Více informací na: www.opojisteni.cz








Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688