Tři čtvrtiny firem jsou aktivní na sociálních sítích (Německo)
Většina firem v Německu je aktivní v sociálních médiích. 77 % společností má alespoň jeden účet nebo profil na sociální síti; v průměru je každá společnost ale registrována na 4 platformách.
Přitom platí pravidlo: čím větší je společnost, tím větší je mezi nimi podíl uživatelů: s 97 % jsou zde zastoupeny téměř všechny společnosti s 500 a více zaměstnanci; u společností se 100 až 499 zaměstnanci je to 82 %. Menších společností s 20 až 99 zaměstnanci je na sítích 75 %. Vyplývá to z reprezentativního průzkumu, který si nechalo zpracovat digitální sdružení Bitkom mezi 604 německými společnostmi s 20 a více zaměstnanci. „Téměř všichni uživatelé internetu jsou aktivní také na sociálních sítích; pro mnohé jsou nejdůležitějším zdrojem informací. Pokud chtějí firmy oslovit své zákazníky, prakticky není cesty, jak tyto platformy dnes obejít,“ říká generální ředitel společnosti Bitkom Dr. Bernhard Rohleder.
Nejpoužívanějšími sítěmi jsou Xing a Facebook, na nichž je přítomna téměř každá druhá společnost (48 %). Následuje YouTube (40 %) a LinkedIn (39 %). Více než třetina společností (38 %) využívá také Instagram. Na místních platformách, jako je nebenan.de, má svou firmu zaregistrována třetina podniků (32 %), a stejný podíl (32 %) jich používá Twitter neboli dnes X. Videoplatformu TikTok používá 25 % německých firem a společností a Snapchat každý desátý podnik (10 %). Pinterest (6 %) a Flickr (5 %) jsou mnohem méně časté. „S „Threads“ přichází nyní další platforma s potenciálně širokým záběrem. Firmy budou zjišťovat, zda mohou své cílové skupiny oslovit také prostřednictvím této sítě,“ upozorňuje Rohleder z Bitkomu.
Na otázku, jaké cíle sledují využitím sociálních médií, se většina společností shoduje: 89 % chce zvýšit povědomí o svých produktech či značkách, případně o své vlastní společnosti (87 %). Třem čtvrtinám (77 %) jde o zlepšení jejich image a podobný podíl (76 %) hodlá touto cestou přilákat nové zákazníky. Významnou roli hraje také nábor nových zaměstnanců: 71 % využívá sociální média k upoutání pozornosti potenciálních zaměstnanců ke své společnosti. U služeb zákazníkům (60 % firem) a u prodeje (44 % firem) sleduje mnoho společností také velmi operativní cíle. 42 % společností sleduje prostřednictvím sítí své konkurenty a více než třetina (35 %) by chtěla prostřednictvím sociálních médií navázat a udržovat kontakt s multiplikátory, jako jsou novináři.
oPojištění.cz
informace ze světa pojištění a risk managementu
Zpravodajský portál, který poskytuje komplexní zpravodajství ze světa pojištění a risk managementu. Denně přináší aktuální zprávy o vývoji pojistného trhu, odborné analýzy, informace o nabízených pojistných produktech a rozhovory s významnými osobnostmi pojišťovnictví.
Více informací na: www.opojisteni.cz
Poslední zprávy z rubriky Pojištění:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Akcie - Akcie online. Pražská burza, Německo, USA. Investice do akcií
- Koronavirus Německo
- Platové tabulky zdravotníků a sociálních pracovníků 2020
- Sociální dávky 2020 - kolik dostanete?
- Sociální pojištění pro zaměstnance i OSVČ v roce 2020
- OSVČ - zálohy na sociální a zdravotní
- Platové tabulky pracovníků v sociálních službách 2022
- Kalkulačka OSVČ 2024 (za rok 2023) - výpočet daně, sociálního a zdravotního pojištění
- Zálohy OSVČ 2024 - sociální a zdravotní pojištění. Minimální zálohy, splatnost, paušální daň, nemocenské pojištění
- Jaký je dnes státní svátek?
- Jaký je dnes mezinárodní den?
- Stravenky a mzda 2020 - Jsou pro vás stravenky výhodnější než zvýšení mzdy?
Prezentace
12.02.2025 iPhone 16 Pro za 699 Kč! Nová služba nemá v…
29.01.2025 Xiaomi má nový bestseller. Je extrémně nadupaný a
28.01.2025 České firmy stále častěji místo banky…
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Investiční mistři odkryli své tahy: Kde teď sází Buffett a další legendy?
Ali Daylami, BITmarkets
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ambiciózní plány Volva: Pomohou autonomní nákladní vozy americké nákladní dopravě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Zlatý býk je k nezastavení: Zlato překonalo hranici 2 900 USD
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v únoru snižuje úrokové sazby, ale s jejich dalším poklesem bude velmi opatrná
Charu Chanana, Saxo Bank
Scénář obchodní války 2.0: Co to znamená pro vaše portfolio?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Okénko finanční rady
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Iva Grácová, Bezvafinance
Dětská platební karta? Na tuhle chybu rodiče nejčastěji doplácejí
Marek Pokorný, Portu
Investování se stává běžnou součástí života. Zájem Čechů o něj roste
Jaroslav Rada, Česká síť
Pavla Berdár, Delta Green
Jiří Sýkora, Swiss Life Select
Jáchym Knedlhans, Direct Family
V roce 2025 přichází spousta změn na silnicích - rostou ceny známek, začnou chodit pokuty
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Miren Memiševič, Skupina Klik.cz