Usnadnění výběru udržitelných výrobků a ukončení Greenwashingu
Komise navrhla 22. března společná kritéria proti „greenwashingu“ zavádějícím enviromentálním tvrzením. Informace pro spotřebitele budou jasnější a spotřebitelé budou mít jistotu, že jde opravdu o ekologické výrobky šetrné k životnímu prostředí. Nejen spotřebitelé z tohoto návrhu budou profitovat, ale i podniky, které budou lépe rozpoznatelné, čímž se eliminuje nekalá konkurence podniků, které se za ekologické pouze vydávají.
Poslední zprávy z rubriky Ze světa:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz