Mind2FLO má nového šéfa pro Customer Experience. Michal Baranec bude firmám pomáhat využívat digitalizaci při rozvoji zákaznické zkušenosti
Akvizice nových zákazníků, personalizace služeb i maximální využití dostupných dat ke zlepšení vnímání jednotlivých brandů. Novým šéfem Customer Experience týmu v mediálně-technologické skupině Mind2FLO se stává Michal Baranec (35), který přináší dlouholeté zkušenosti se zákaznickými službami a konzultacemi v oblasti Salesforce. Mind2FLO tak pokračuje v naplňování svého cíle poskytnout zákazníkům komplexní služby v oblasti médií a technologií.
Skupina Mind2FLO formuje další důležitou expertízu, tentokrát specializovanou na zákaznickou zkušenost v digitálním prostředí: „Zákaznická zkušenost by pro firmy měla být na prvním místě seznamu priorit. Je to klíč k akvizici nových zákazníků a budování loajality těch stávajících, proto pro nás bylo zásadní najít někoho, kdo má za sebou mnohaleté mezinárodní zkušenosti s touto disciplínou,” říká k nástupu Barance CEO a zakladatel skupiny Jan Galgonek, který se nyní naplno věnuje sestavení Customer Experience týmu a s tím spojeným náborem nových posil. Ten podpoří i chystaná integrace 30členného týmu se zahraniční působností.
Michal Baranec může ve své nové pozici čerpat z mnohaletých zkušeností s customer experience včetně šesti let konzultací v oblasti Salesforce jako vedoucí CRM a tříletého vedení globálního týmu pro dodávky Salesforce z USA, ČR, Spojeného království, Portugalska, Indie a Austrálie. „Díky ambicím, jednotlivcům a týmům, které tvoří Mind2FLO, považuji toto uskupení za vznikajícího ‚jednorožce‘ na současném trhu poradenských agentur v srdci regionu. Zároveň jsem rád za příležitost zúročit své zkušenosti v oblasti platforem CX a pomáhat budovat něco jedinečného,“ dodává Baranec.
Customer Experience tým bude úzce spolupracovat s nedávno představeným BX studiem, eCommerce týmem a datovým týmem. Díky tomu bude moci svým zákazníkům poskytnout jako jeden dodavatel komplexní služby postavené na synergii know-how jednotlivých týmů. „Pro řadu firem je největší bariéra nepropojenost jejich systémů, které pracují s informacemi o zákaznících. To má za následek nedostatečnou práci s daty a nemožnost cílit na zákazníka personalizovaně, s relevantním obsahem a v pravý čas. Výsledkem je pošramocená zkušenost na straně zákazníka. S tím chceme našim klientům pomoci,” doplňuje Michal Baranec.
Na český trh vstoupila skupina Mind2FLO letos v únoru – o její vznik se zasadil Jan Galgonek společně s investičními skupinami KKCG Karla Komárka a Rockaway Capital Jakuba Havrlanta. Mind2FLO tvoří dvě majetkově oddělené divize – mediální a technologická. Mediální divizi pod značkou Mindsquared ovládá investiční skupina KKCG. V technologické divizi s názvem Flo má majoritní podíl Rockaway Capital.
Agentura Mindsquared je mediální agentura se silným důrazem na strategické plánování, klientský servis a využití dat v marketingu. Tým agentury kombinuje rozsáhlé zkušenosti ze startupového světa a z globálních mediálních agentur. Mezi klíčové klienty patří značky ze skupiny KKCG.
Agentura Flo je konzultační agentura se zaměřením na zákaznickou zkušenost. K tomu využívá koncept business of experience, který si klade za cíl protnout zákaznickou zkušenost jako klíčový princip všemi firemními procesy. Flo nabízí služby v oblasti management consultingu, marketingové automatizace, e-commerce, dat a brandingu. Mezi její klienty patří Avon, Komerční banka, Mall.cz, Groupe SEB, UPB nebo Czech News Center.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?