(Kurzy.cz)
SOS varuje před melounovou kampaní T-Mobile
PRAHA (ČIA) - Reklamní kampaň Melouny se valí tuzemského operátora RadioMobil, provozujícího síť mobilních telefonů T-Mobile, se nelíbí představitelům Sdružení obrany spotřebitelů České republiky (SOS). SMS zaslaná do soutěže tak účastníka vyjde na pět korun bez DPH. Podle SOS není v reklamní kampani žádné upozornění na vyšší cenu SMS. Informaci nelze najít ani na "adventním kalendáři", který slouží jako pomůcka pro soutěžící. Společnost tím podle sdružení uvedla řadu spotřebitelů v omyl a způsobila jim nemalou finanční škodu. SOS se proto obrátilo dopisem na generálního ředitele RadioMobilu, ve kterém požaduje vyjádření, zda společnost uznává nedostatečné informování v této věci a zda spotřebitelům nahradí škodu. RadioMobil však ústy svého tiskového mluvčího Jiřího Hájka stížnost sdružení odmítá. Jak uvedl pro ČIA, klienti měli možnost zjistit podmínky soutěže jak na internetové adrese www.melounysevali.cz, tak na infolince 603 60 50 40 nebo u značkových prodejců. Soutěž Melouny se valí vyhlásila společnost RadioMobil 12. listopadu. Ve vánoční soutěži mohou stávající i noví zákazníci sítě T-Mobile vyhrát celkem 35 milionů korun a 110 přístrojů T-Mobile MDA. Hlavní výhrou soutěže je pět milionů korun. -dtr- |
|
|
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři