Evidence servisních činností v ERP snadno a rychle
Máte ve firmě servisní techniky, kteří často jezdí na zásahy přímo k zákazníkům? Potřebujete mít pro servisní techniky všechny informace na jednom místě i v okamžiku, kdy třeba opravují nějaké zařízení? Pokud máte ELIOS Orange, určitě byste měli věnovat pozornost řešení B2A Servis!
Servis na jedno kliknutí
Práce servisních techniků je dnes poměrně drahá věc. A to i pro zaměstnavatele, protože lidí není na trhu práce nazbyt. Proto se vyplatí ji maximálně urychlit a zefektivnit. K tomu přesně slouží aplikace B2A Servis, která promění libovolný iPad v mocný nástroj pro zpracování servisních zakázek, a to včetně obsluhy veškerého papírování. Fronta práce, evidence činnosti či vzdálený přístup k aktuálním informacím o skladových zásobách přímo do HELIOSu Orange, to vše jen na pár kliknutí!
Všechny informace na jednom místě a přímo v terénu
Řešení B2A Servis je metodicky rozděleno do tří vzájemně propojených oblastí, které jsou přímo provázány s odpovídajícími agendami ve vašem HELIOSu Orange. Zaprvé je zde fronta práce. Ta zajišťuje každému technikovi přidělené servisní činnosti dle lokality a identifikace servisovaného zařízení. Podklady k ní připravuje dispečink v HELIOSu Orange a přiděluje je jednotlivým technikům. Zakázky lze samozřejmě plynule předávat jiným technikům, dle aktuálních potřeb servisního oddělení. Technik má přímo ze svého iPadu také přístup k detailním informacím o daném zařízení, či zakázce, a to včetně adresy, detailního popisu činností apod.
Druhou oblast tvoří evidence činností. Tam se technik dostává přímo z fronty práce, tím, že si vybere dané zařízení/zakázku. U ní může provést servisní technik evidenci údajů jako je samostatný popis pracovní činnosti (ať už slovní, či výběrem ze seznamu), výběr použitého materiálu, dobu zahájení a ukončení servisního úkonu, počet ujetých kilometrů, počet osob, či event. údaje o tom, zda zásah proběhl v rámci pohotovosti či přesčasu. Při dokončení činnosti je pak možnost přidat i podpis zákazníka a technika. Ke každému servisnímu zásahu je možnost pořízení fotodokumentace. K pořízení slouží kamera iPadu.
A konečně poslední samostatnou oblastí je pak práce se skladem, která technikovi nabízí větší flexibilitu při komunikaci se zákazníkem, či při plánování náročnějších servisních zásahů.
7 důvodů, proč chtít B2A Servis
A jaké, že jsou hlavní důvody, proč se zajímat o B2A Servis? Předně je to rychlost, se kterou je možné řešit servisní požadavky zákazníků. Dispečink má totiž vše přehledně na jednom místě. Přímo v terénu zase vynikne maximální efektivita využití času technického pracovníka, který maximum času věnuje práci a minimum papírování. Zároveň je zde minimalizace chybovosti při zadávání dat – data jsou zadávána totiž ihned na místě, a navíc je možnost vybírat i položky přímo z přednastavených seznamů. Díky tomu získáte přímo z terénu velmi přesná data, která se ihned propisují do vašeho HELIOSu Orange. Právě propojení s ERP systémem v reálném čase je pro techniky v terénu, ale i vaše zákazníky, klíčovou výhodou. A konečně, život servisním technikům usnadňuje vysoce intuitivní uživatelské rozhraní mobilní aplikace i samotného iPadu. Navíc pro samotnou aplikaci >B2A Servis je k dispozici automatická aktualizace na novější verze i servisní podpora v češtině.
Iva Mottlová
Iva Mottlová pracuje ve firmě Asseco solutions a.s. již 15 let a v posledních dvou letech je na pozici Key Account Managera pro integrační řešení systémů HELIOS Orange a HELIOS Green. Stará se o partnerská řešení, která jsou úzce provázaná se systémy HELIOS a tím zákazníkům nabízí řešení specifických potřeb bez nutnosti vybírat a napojovat specializovaná řešení.
Asseco Solutions, a.s.
Asseco Solutions je největším producentem podnikových informačních systémů na českém a slovenském trhu. Softwarové aplikace z jeho produkce jsou distribuovány i na dalších trzích v rámci střední Evropy. Společnost se zabývá nejen vývojem, ale také implementací a podporou specializovaných systémů a již téměř 30 let přináší svým zákazníkům nejmodernější technologie.
Podnikové informační systémy HELIOS z produkce Asseco Solutions plně pokrývají potřeby velkých, středních i malých firem a ostatních ekonomických subjektů v nejrůznějších oblastech působení.
Více na www.helios.eu.
Poslední zprávy z rubriky Okénko pro podnikatele:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz