Pojištění vozidel - dočkáme se ho konečně online?
Povinné ručení - produkt, který musí mít všichni řidiči povinně, tedy miliony potencionálních klientů, kteří ročně platí tisíce korun...
Nákupy online jsou stále populárnější - přes telefon, počítač či tablet se lze ošatit, koupit dovolenou, potraviny i služby. Důvody jsou zřejmé; je to pohodlné, porovnáte si více nabídek a máte kontrolu nad finální cenou. Navíc je to rychlejší než v kamenném obchodě či pobočce a máte více času a klidu si nákup rozmyslet.
Bohužel i v roce 2018 je ale slůvko "online" pro řadu prodejců jen pěkná mašle, která má jediný účel: dostat z vás telefonní číslo a telefonním prodejem vás upsat k dalším produktům. Zářným příkladem jsou v poslední době právě některé srovnávače povinného ručení.
A jaké jsou praktiky neférových prodejců?
Klamavá reklama; při sjednání povinného ručení je celkem běžné, že jakmile v online formuláři vyplníte své telefonní číslo, další “výběr” už je kompletně po telefonu. A to včetně únavného licitování o ceně.
Telefonní prodej; rozmysleli jste si koupi a oddychli si? Předčasně. Nabijte si telefon, zrušte schůzky, vypněte budík - odteď jej nebudete potřebovat. Prodejci volají několikrát denně, včetně brzkých ranních hodin. A tlak stupňují.
Vaše číslo k mání; jak souvisí distribuce plynu, mobilní tarif či jiné finanční produkty s povinným ručením? Správně, nijak. Přesto vaše číslo poputuje k dalším operátorům, kteří vám budou stejně neúnavně nabízet další a další “výhodné” produkty.
Podpultovky; a důvod tak urputné snahy? Provize. A té se podřizuje vše. I slovník. Takže jakmile uslyšíte v telefonu “naše operátorské slevy” či “výhodné podpultovky”, zpozorněte a poohlédněte se raději jinde.
A co cena? Říkáte si, že za tu nejvýhodnější cenu tohle všechno přeci jenom stojí? Ano, někteří prodejci mohou mít výhodné nabídky. Problém je ale v tom, že vývoj ceny je po telefonu zcela mimo vaši kontrolu. Na začátku se chytíte na výhodnou nabídku za pár tisíc a po mnoha dlouhých minutách na telefonu odcházíte s částkou několikrát vyšší. Ne neoprávněně, například započtení bonusů konečnou cenu výrazně ovlivňuje.
Na nákupu v obchodě se ale ceny potravin také nedozvíte až z účtenky. Vždy je lepší vše vidět černé na bílém, než se k něčemu zavážete.
Jde to jinak?
Přitom současná technologie umožňuje, abyste si sami nabídky povinného ručení přehledně porovnali, vybrali a sjednali online od začátku do konce. S novinkou od Chytrého Honzy máte smlouvu v mailu do 15 minut. Bez obvolávání prodejců, se 100% přehledem nad vývojem ceny.
Máte kontrolu nad řízením, tak proč ne i nad výběrem povinného ručení?
Srovnávač a první český e-shop s financemi Chytrý Honza nabízí klientům bezmála 2000 finančních produktů a služeb. Uživatelé je mohou přehledně porovnat, řadu z nich i rovnou sjednat a zakoupit online. V nabídce je vše počínaje cestovním či životním pojištěním, přes hypotéky, úvěry, spoření až po pojištění vozidel. A to od 193 partnerů - malých i velkých bank, pojišťoven a investičních společností na českém trhu.
Akvizicí sítě finančních poradců Bonnet v roce 2014 získal Chytrý Honza více než 1 800 specialistů ve všech českých regionech. Propojením online srovnávače, e-shopu, call centra a sítě poradců je Chytrý Honza lídrem trhu v propojení online i offline prodejních kanálů.
Na českém trhu společnost působí od roku 2009.
Více informací naleznete na: https://www.chytryhonza.cz
Poslední zprávy z rubriky Finanční rady:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz