3 věci, o které by se efektivní manažer měl postarat
Efektivní řízení lidí představuje zásadní dovednost každého skvělého manažera. Je totiž znám jednoduchý fakt – motivované týmy dosahují lepších obchodních výsledků. O možnostech zvyšování motivace bylo napsáno mnoho článků. Existuje však skutečně způsob, jak zatočit s některými ze „zabijáků motivace“ v kanceláři? Věnujte čas a pozornost každodenním úkolům svých spolupracovníků – a pokud jsou vaši zaměstnanci aktivně zapojeni do jednotvárné, rutinní práce, podnikněte nezbytné kroky, které jim zjednoduší život. Tím nejen ukážete, že si vážíte času svých kolegů, ale také jim pomůžete zbavit se takových zabijáků motivace, jako je podrážděnost nebo nespokojenost z důvodu nutnosti věnovat se každodenním rutinním záležitostem.
Jedním typem takových nutných úkolů, jimž se věnují prakticky všichni zaměstnanci v kancelářích, je práce s dokumenty. Přinášíme tři užitečné tipy, které mohou zajistit vyšší produktivitu i spokojenost zaměstnanců v kanceláři. Mohou navíc udržet jejich motivaci na vysoké úrovni:
1. Nenechte pracovníky přepisovat text.
Jde o velmi svědomitou a časově náročnou práci. Navíc naprosto jistě silně utlumuje jakoukoli touhu po práci. Použijte software, který to zvládne během minuty, možná dokonce ještě rychleji.
2. Spravujte soubory PDF bez problémů.
Pokud jste někdy pracovali s dokumenty PDF, víte, jak složité je jejich upravování nebo kopírování informací, které potřebujete. Někdy je to zkrátka nemožné: podle průzkumu se asi 1/3 souborů PDF vytváří z obrázků dokumentů, např. ze skenů. Zajistěte, aby vaši zaměstnanci měli program umožňující přesný převod jakýchkoli souborů PDF do běžně používaných, vhodných formátů s možností úprav, a to včetně balíku Microsoft Office. Ušetří tak spoustu času a, což je velmi důležité, nebudou nervózní.
3. Poměr práce s tištěnými dokumenty k celkovému času strávenému v práci
Nucení kolegů k práci přesčas nepředstavuje nejlepší způsob, jak je nadchnout nebo podnítit jejich angažovanost. Automatizace převodu dokumentů umožňuje naplánovaní jeho začátku po pracovní době. Takže místo sezení v práci do pozdních hodin si můžete s kolegy udělat setkání pracovního týmu, aby se utužily přátelské a příjemné pracovní vztahy.
Mnoho problémů – jedno řešení
Bez ohledu na to, kterým z těchto problémů vaše organizace čelí, existuje řešení: technologie optického rozpoznávání znaků (Optical Character Recognition – OCR).
Ujistěte se, že pro svoji organizaci vyberete ten nejlepší software OCR. Přesvědčte se, že vybraný software dokáže vyřešit všechny zmíněné problémy, při převodu dokumentů je přesný a efektivní a snadno se používá. Přesně jako ABBYY FineReader. FineReader je efektivní a spolehlivý software, s nímž se zbavíte nutnosti ručního přepisování a který vám dokáže poskytnout snadný a rychlý přístup k informacím v jakémkoli typu PDF souboru.
Stáhněte si zkušební verzi aplikace ABBYY FineReader Professional , sdílejte tento odkaz s kolegy z týmu a uvidíte, jakému množství nudné práce, při níž jen plýtváte časem, se můžete vyhnout.
Zbavte se zabijáků motivace již dnes. Tyto tipy použijte k pomoci svým kolegům nebo zaměstnancům, aby byli efektivnější. Budete překvapeni kolik výhod (a peněz) mohou vaší organizaci přinést.
Poslední zprávy z rubriky Podnikání:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko nemovitosti
Jan Dvořák, Salutem Fund
?
Okénko pro podnikatele
Jitka Weiss, SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL a.s.