Web manažerem banky Zuno je Martin Hanula
Novým členem týmu online banky Zuno, jediné banky bez kamenných poboček v Česku, se stal Martin Hanula (29) na pozici Web and UX Team Manager.
Martin Hanula má za sebou bohaté zkušenosti z oblasti web developmentu, které získal v online a internetových agenturách jako M7 či DRAFTFCB. Od roku 2011 pracoval pro specializovanou agenturu CORE 4, díky čemuž nabyl potřebné know-how při projektování online a offline kampaní.
Dnes v Zuno zodpovídá za správu a řízení všech projektů a úkolů týkajících se web developmentu, jakož i za kooperaci se všemi odděleními banky v souvislosti s vývojem stránky.
„Bezchybné fungování webové stránky je jedním z nosných pilířů online bankovnictví. Když banka funguje bez kamenných poboček, web se stává pro klienty nejdůležitějším komunikačním kanálem. Martin má v této oblasti výborný rozhled a cenné zkušenosti. Jeho dosavadní výkon a pracovní nasazení nás jen utvrzuje v tom, že je na této pozici ten správný člověk," říká
Bohdan Fedor, šéf marketingu online banky Zuno.
Martin studoval obor aplikovaná informatika na Fakultě elektrotechniky a informatiky STU v Bratislavě. Ve volném čase se věnuje svým dvěma dětem, jeho velkým hobby je také vlastní farma, kterou v současnosti buduje a zvelebuje.
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři