(Kurzy.cz)
Reklamní trh v USA patrně zajásá - tvrdý alkohol se vrací
Přes 50 let se na televizních obrazovkách v USA neobjevovalal reklama na "tvrdý" alkohol. Dělo se tak na základě dohody samotných výrobců. Po nesmělých náznacích "comebacku" v 90.letech, kterýprobíhal prostřednictvím malých regionálních studií jetu první opravdu velká vlaštovka, která by mohla znamenat opavdu revoluční obrat. Je jí celoamerická televizní stanice NBC, která se dohodla se společností Diageo produkující například vodku Smirnof a Johnyho Walkera na vysílání celonárodních reklamních spotů na trvdý alkohol. NBC se k tomutokroku rozhodla patrně vesnaze vylepšit si svou skomírající bilanci příjmů z reklamy. Konkurenti NBC v podobě stanic CBS neboABC prozatím uvádějí, že se k ničemu podobnému rozhodně nechystají. Odborníci považují krok NBC za průlomový o předpokládají obrovský dopad na reklamní trh. |
Čtete přílohy ?
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři