Tipsport by chtěl na loterijním trhu dosáhnout tržního podílu kolem 10%
Tipsport do začátku reklamní kampaně investoval relativně vysokou sumu, klíčové však bude, jestli reklamní kampaň bude pokračovat s podobnou intenzitou. Prodejní čísla za první den by implikovala pouze nízký jednociferný podíl na českém loterijním trhu. Fortuna plánuje svou loterii spustit příští pondělí, zatímco nedávno zvýšila svůj marketingový rozpočet z 5 až na 10 mil. EUR. Velký problém Tipsportu vidíme v nemožnosti rychlého rozšiřování své prodejní sítě (loterii provozuje pouze ve svých pobočkách), zatímco Fortuna se může díky spolupráci s Intralotem (dodavatel loterijních terminálů) poměrně rychle rozšiřovat do nových prodejních míst a tím získat vyšší tržní podíl.
M. Krajhanzl, V. Kmínek
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz