TV Barrandov počítá se snížením ztráty
Snížení ztráty potvrdilo plány, se kterými do loňského roku televize vstupovala. Na tiskové konferenci ke druhému výročí zahájení vysílání televize to řekla její generální ředitelka Janka Vozárová. Podrobná čísla za loňský rok nejsou zatím k dispozici. V roce 2009 hospodařila televize se ztrátou 420 milionů korun.
Podle agentury Media Master, která prodává reklamní prostor TV Barrandov, se televize chystá v budoucnu zvyšovat ceny reklamy. Kdy a jak konkrétně, zástupci agentury neuvedli. V současnosti je cena 24.200 korun za zásah jednoho procenta diváků starších patnácti let. Minulý rok to přitom bylo 22.000 korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?