TV Barrandov se sledovaností nehnula
Podíl Novy na divácích minulý týden naopak stoupal, i když jisté poklesy zaznamenaly Prima a ČT 1. Jejich diváci se ale zřejmě nepřesunuli k Barrandovu, protože skupina „ostatních televizí“, do které tato stanice v peoplemetrovém měření sledovanosti spadá, si nijak výrazně nepolepšila.
Novu minulý týden sledovalo po celý den v průměru 39,93 procenta diváků starších 15 let, kteří trávili čas před televizní obrazovkou. To je o 1,42 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Během hlavního vysílacího času od 19 do 23 hodin Nova dosáhla průměrného podílu 43,58 procenta na dospělé populaci, což je o více než dva procentní body více než v předminulém týdnu, kdy TV Barrandov ještě nevysílala (s výjimkou neděle).
Stoupal také zájem o druhý program Novy, filmový kanál Nova Cinema. Tomu se podařilo dosáhnout historicky nejvyššího průměrného celodenního podílu na sledovanosti za dobu, kdy je součástí elektronického měření sledovanosti: 1,36 procenta, což je o 0,17 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Během prime time průměrný podíl Novy Cinema na dospělém publiku mírně klesl na 1,29 procenta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz