V neděli začne vysílat TV Barrandov
Rozjezd stanice stál jejího majitele miliardu korun a vedení plánuje, že do zisku by se měla dostat po třech letech. "Náš byznysplán předpokládá dosažení takzvaných černých čísel (zisku) po třetím roce vysílání," uvedl mluvčí stanice a ředitel marketingu stanice Janis Sidovský.
TV Barrandov bude stejně jako další komerční stanice financovat svůj provoz zejména z příjmů z odvysílané reklamy. Té ale na začátku s největší pravděpodobností příliš nebude, inzerenti totiž budou zřejmě zpočátku spíše čekat, jak bude program stanice vypadat a jakým tempem bude lákat diváky.
Podle Sidovského ale není pravda, že by zpočátku neměla TV Barrandov vysílat žádnou reklamu. "TV Barrandov bude mít reklamu od prvního dne, konkrétně v pořadu Karneval na Barrandově půjde o spoty společností Vodafone a Mountfield," uvedl Sidovský. Předpokladem podle něj je, že v prvním roce vysílání by měla TV Barrandov z reklamy získat částku nad 50 milionů korun. Příjmy Novy či Primy z reklamy se nyní pohybují v řádu miliard korun ročně.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz