ARBOmedia zastupuje TV Barrandov a Z1
ARBOmedia pro tento plán získala v úterý souhlas veřejnoprávní televize, který byl nutný vzhledem k vzájemným obchodním smlouvám. ,,Já jsem to uvítal. ARBOmedia se tak stává silnějším hráčem na trhu s televizní reklamou, bude mít silnější vyjednávací pozici vůči mediálním agenturám a klientům. Z toho může profitovat i Česká televize," řekl obchodní ředitel ČT Robert Kvapil. ,,Máme ústní schválení Českou televizí, písemné bude následovat v řádu několika dnů," doplnil ředitel ARBOmedia David Bártík.
Veřejnoprávní televize plánuje, že na dohodě vydělá. ,,Budu za to od ARBOmedia chtít zvýšení reklamních příjmů televize v roce 2009," uvedl Kvapil. Tento nárůst nechtěl Bártík specifikovat. Z1, která vysílá od letošního června, a TV Barrandov, která odstartuje 11. ledna 2009, doposud zastupovala agentura Czech Media Link. Té byl Bártík donedávna ředitelem. ARBOmedia neplánuje, že by inzerci všech tří televizí provázala do marketingových balíčků. ,,Vzhledem ke smlouvě s ČT nemůžeme. A není po tom ani poptávka ze strany klientů," řekl Bártík.
Podle výroční zprávy za rok 2007 získala ČT za reklamu 847 milionů korun, plán přitom počítal s reklamním příjmem ve výši 724 milionů korun. Pro rok 2009 je naplánován příjem ve výši 755 milionů korun. Podle návrhu rozpočtu ČT pro rok 2009, který má E15 k dispozici, získá ARBOmedia za prodej reklamního času ČT provizi ve výši 62 milionů korun. ČT je jedinou velkou televizí, která se nechává zastupovat při prodeji reklamy. Nova i Prima tak činí vlastními silami.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz