TV Winfreyové není pro každého
Moderátorka a jedna z nejbohatších žen světa zatím na vysílání své své televize OWN (Oprah Winfrey Network) dostává většinou pozitivní ohlasy. Mnoho oddaných amerických fanoušků populární moderátorky je ale zdrceno, že nemohou novou televizi přijímat, pokud nezvýší svoje poplatky za televizní balíčky služeb. Ty jsou pro některé diváky příliš drahé.
"Nemohu ani vyjádřit, jak jsem zklamán. Utekl mi snad nějaký pořad, který by nás diváky informoval, že nová televize nás bude stát spoustu dalších dolarů?" napsal jeden z bloggerů na adresu OWN.
Fanoušek z New Orleans sice blahopřál Winfreyové k novému počinu, ale je konsternován z toho, že mnoho lidí nebude moci sledovat OWN, pokud si nepřiplatí. "Máme vás rádi a budete nám chybět," vzkázal moderátorce Chey 925.
Milion za první večer
Televizi OWN, která začala vysílat v sobotu po třech letech příprav, sledoval hned první večer v hlavním vysílacím čase podle předběžného průzkumu zhruba milion Američanů.
Každodenní pořad Oprah Winfreyové The Oprah Winfrey Show v televizi ABC přitahuje dosud každý den k televizním obrazovkám v USA šest milionů lidí. Šestapadesátiletá moderátorka ale s tímto pořadem na ABC na jaře končí a soustředí se jen na svoji OWN.
Mezi prvními programy televize se objevil pořad ze zákulisí, který odhaloval, jak bude vypadat poslední sezona talkshow Winfreyové na ABC. Obsahoval rady odborníků týkající se životního stylu a také první z řady hloubkových rozhovorů s celebritami, v nichž se objevil rapper Jay-Z a novinářka Diane Sawyerová.
Bývalý generální manažer televize MSNBC Dan Abrams podle agentury Reuters přiznal, že jeho skepse ohledně toho, jestli si OWN může na přeplněném trhu najít svoji identitu, byl překonán.
"Američané jsou stále více unaveni z národního sportu neustálého hašteření a obviňování. Mnozí nyní hledají bezpečné místo v televizi, která je tomu všemu hodně vzdálená," napsal Abrams ve sloupku pro svoji webovou stránku Mediate.com.
OWN může v současnosti sledovat na 80 milionů amerických domácností, ovšem pouze tehdy, pokud si připlatí u provozovatelů kabelových televizí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři