The NYT spoléhá na prodej reklamy
Zatímco ve třetím čtvrtletí tržby klesly o šest procent, v tomto čtvrtletí by měl pokles činit kolem čtyř procent. V růstu budou naopak pokračovat příjmy za prodej on-line reklamy. Vedení firmy nadále očekává, že příjmy v tomto segmentu se zvýší zhruba o deset procent. Vzhledem k situaci v odvětví ale bude firma dál snižovat provozní výdaje, v tomto čtvrtletí to má být o dvě až tři procenta.
V poklesu ale budou pokračovat příjmy z prodeje novin, s čímž se vydavatelé potýkají už několik let. The New York Times očekává, že v jeho případě se pokles bude pohybovat v rozmezí čtyři až pět procent.
Akcie firmy během dnešního obchodování na burze v New Yorku vykazovaly nárůst o více než pět procent, zatímco hlavní indexy měly zisk většinou do jednoho procenta. Později indexy větší část zisků smazaly a také akcie The New York Times omezily zisk na méně než čtyři procenta. Do portfolia společnosti The New York Times patří také noviny The Boston Globe.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři