Microsoft usiluje o využití chatbota s umělou inteligencí k prodeji reklamy a navýšení příjmu
Microsoft vyhodnocuje prodej reklam skrze odpovědi svého chatovacího vyhledávače Bing. Jde o nejnovější model potenciálních příjmů pro tento nástroj na bázi umělé inteligence, který údajně přitahuje 100 milionů průměrných denních uživatelů.
„Nedávno jsme se setkali s některými našimi partnery, abychom projednali nápady a získali zpětnou vazbu ohledně toho, jak můžeme pokračovat v distribuci obsahu způsobem, který je smysluplný z hlediska návštěvnosti i příjmů pro naše partnery,“ řekl ve středu Yusuf Mehdi, marketingový ředitel Microsoftu v příspěvku na blogu. "Tyto konverzace jsou teprve rané, ale slyšíme pozitivní zpětnou vazbu při hledání příležitostí k maximalizaci těchto nových zkušeností pro celý ekosystém.“
Podle analytické společnosti Insider Intelligence se očekává, že výdaje na digitální reklamu letos vzrostou o více než 10 % na 627 miliard dolarů.
Zdroj: Bloomberg
Patria.cz je investiční portál společnosti Patria Finance a.s. s real-time daty zaměřený na domácí a zahraniční kapitálové trhy. Poskytujeme online informace a analytickou podporu z oblasti financí, makroekonomiky a investic. Samozřejmostí jsou také aktuální investiční tipy a dlouhodobá investiční doporučení. Akcie, měny, komodity, investice, doporučení - vše přehledně na jednom místě.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz