RRTV upřesnila podmínky pro TV reklamu
Konkrétně jde o výklad pojmu "zřetelný text". Tento text má u vybraných výrobků informovat o tom, že jde o doplňky stravy, potraviny pro zvláštní výživu a nebo volně prodejná léčiva. RRTV o tom informovala ve své tiskové zprávě.
Zřetelný, dobře tištěný text u reklam na vybrané výrobky totiž vyžaduje zákon o regulaci reklamy. Podle stanoviska RRTV by měl být tento text divákem nejen zaznamenatelný, ale současně by měl mít i dostatečnou dobu k jeho přečtení. "Je-li kromě povinného textu do reklamy vložen i další text dle úvahy tvůrce reklamy, pak musí být divákovi poskytnut takový čas, který umožní přečtení celého vloženého textu," upozorňuje RRTV.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz