(Kurzy.cz)
TV Nova/Prima: Výdaje na TV reklamu by letos neměly klesnout
Ředitelé obou komerčních televizí (TV Nova a TV Prima) očekávají, že televizní reklama utrpí letos méně než ostatní reklamní média. Reklamní spoty v TV jsou totiž nejúčinnějším nástrojem, jak zasáhnout masovou populaci. Podle nezávislých odhadů by v ČR výdaje na TV reklamy neměly v roce 2009 klesnout, ale přinejmenším stagnovat.
Patrick Vyroubal
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz