Strategie.cz (Strategie.cz)
Marketing a média  |  13.10.2010 14:03:15

Nově a Primě vzrostla sledovanost

V měsíční sledovanosti televizí si v září nejvíce polepšila Nova. Její podíl na sledovanosti (share) u diváků starších 15 let vzrostl o 2,2 procentního bodu na 32,35 procenta.

Dařilo se také Primě, která ve sledovanosti předstihla veřejnoprávní ČT1. Většině ostatních stanic podíl na publiku klesl, nejvíce ztratila Nova Cinema. Vyplývá to ze statistik, které zveřejnily Asociace televizních organizací (ATO) a společnost Mediaresearch. Průměrná denní sledovanost tuzemských televizních stanic v průběhu září vzrostla o 10 procent, v meziročním srovnání byla o dvě procenta vyšší, uvedla ATO - Mediaresearch.

Z velkých televizních stanic se v minulém měsíci nejméně dařilo veřejnoprávní ČT1, které podíl na sledovanosti klesl o 1,47 procenta na 16,55 procenta. Share Primy se naopak meziměsíčně zvýšil o 1,69 bodu na 18,61 procenta. ČT2 si ve sledovanosti polepšila o 0,19 bodu na 4,66 procenta.

Sportovní ČT4 vzrostl podíl o mírných 0,03 bodu na 2,33 procenta, zpravodajská ČT24 si pohoršila na 3,58 procenta oproti 4,38 procenta před měsícem.

Komerčním digitálním stanicím se v září nedařilo. TV Barrandov klesl share o 0,61 procentního bodu na čtyři procenta, Nově Cinema klesl o 0,67 bodu na 3,45 procenta a Primě Cool se podíl na dospělém publiku snížil na 2,78 procenta oproti 2,87 procenta před měsícem.

Stanicím ve skupině At Media klesl v minulém měsíci podíl na publiku celkově o 0,29 bodu na 2,35 procenta. Skupinu tvoří celkem 13 televizních stanic, nejvyšší share z nich měla v září TV Public, a to 0,3 procenta. Ostatním televizím, kam patří například zpravodajská stanice Z1 či HBO, klesl v září celkový podíl na publiku na 9,21 procenta oproti 9,4 procenta v srpnu.

Podíl na sledovanosti měřených televizních stanic na dospělém publiku (v procentech)

září srpen červenec

Nova 32,35 30,15 27,97

Prima 18,61 16,92 16,78

ČT1 16,55 18,02 18,05

Ostatní 9,21 9,4 10,27

ČT2 4,66 4,47 6,23

TV Barrandov 4 4,61 4,7

ČT24 3,58 4,38 3,61

Nova Cinema 3,45 4,12 3,8

Prima Cool 2,78 2,87 2,88

AT Media 2,35 2,64 2,67

ČT4 2,33 2,3 2,93

R1 0,13 0,12 0,11

Strategie.cz - Brána do světa médií, marketingu a reklamy

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář

Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:

25.04.2024  Ministr financí v Press klubu Frekvence 1 MF ČR (Ministerstvo financí ČR)
18.04.2024  Zbyněk Stanjura v diskusním pořadu na CNN Prima News MF ČR (Ministerstvo financí ČR)
26.03.2024  Novinářské kachny mezi lety 2015 - 2020 (Na pravou míru) ec.europa.eu (Evropská komise)

Přečtěte si také:

14.01.2011Nova a Prima: Zrušte reklamu v ČT Strategie.cz (Strategie.cz)
07.01.2010Sledovanost vzrostla Nově, ČT4 i ČT24 Strategie.cz (Strategie.cz)
03.07.2009ČT, Prima a Nova dostaly pokuty Strategie.cz (Strategie.cz)



Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688