Nova a Prima: Zrušte reklamu v ČT
Šéf Novy Jan Andruško uvedl možnost participace na financování Státního fondu na podporu a rozvoj české kinematografie, který má ještě do listopadu jisté příjmy z části výnosu za vysílání reklamy v ČT. K jeho návrhu se na semináři k senátní novele o zachování reklamy ve veřejnoprávní televizi i po dokončení digitalizace připojil i šéf Primy Marek Singer.
Prezident Asociace českých reklamních agentur Pavel Brabec naopak doporučuje zachování reklamy v ČT. V případě odchodu veřejnoprávní televize z reklamního trhu by prý hrozila jeho deformace a ovládnutí dvěma největšími komerčními televizemi. Obává se také deformace cen za reklamu.
Generální ředitel České televize Jiří Janeček řekl, že ČT prostředky z reklamy prakticky nevyužívá a funguje jen jako "prodejní pult". Podotkl také, že bez reklamy by ČT vzhledem ke smlouvám nemohla vysílat řadu kulturních a sportovních akcí.
„České kultuře by prospělo, kdyby reklama v ČT na přechodnou dobu dvou let zůstala, tedy i po přechodu na digitální vysílání," řekl ve svém příspěvku na semináři ve sněmovně ministr kultury Jiří Besser.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz