Není šampon jako šampon
Výrobce šamponu Summer's Eve si dovolil inzerovat, že "kariérní úspěch pro ženu začíná u každodenní hygieny", k čemuž nejlépe dopomůže šampon řečené značky. Feministé zmíněný televizní spot příkře zkritizovali; firma zareagovala kajícnou omluvou. "Chtěla bych se omluvit všem, které tato reklama urazila. Chceme, abyste věděli, že děláme všechno, abychom ji stáhli z oběhu," řekla mluvčí přes marketing Angela Bryantová.
Jestliže Summer's Eve notu společenské přijatelnosti zjevně minula, značka Tresemme kosmetické firmy Alberto-Culver a její reklamní agentura Mullen ji naopak trefili přesně. Alberto-Culver prodává své organické výrobky sloganem "profesionální a dostupné", což je ve chvíli, kdy americká ekonomika po krizi stále pokulhává, to pravé ořechové. Tresemme tak v létě získala 0,5 procenta tří a půlmiliardového trhu se šampony a podobnými produkty a přiblížila se značkám velkých korporací Unilever a Procter & Gamble.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři