Na Slovensku klesla online reklama
V meziročním porovnání jde o pokles objemu o 5,3%, když v prvním čtvrtletí 2009 objem reklamy dosáhl hodnotu 6,08 milionů eur. Pořadí prvních třech typů online reklamy zůstává nezměněné, na prvním místě je bannerová reklama s 53,4% (3,08 mil. eur), na druhém místě s 19,1% následuje řádková inzerce (1,1 mil. eur) a na třetím vyhledávání s 16,7% (961 tisíc eur).
V meziročním porovnání zaznamenal pětasedmdesátiprocentní nárůst e-mail a 212-procentní nárůst lead generation.
"Meziroční pokles tržeb reklamy na internetu je způsobený finanční krizí. Největší pokles je hlavně ve sponzoringu a slotting fees. Tento pokles však probíhá i v ostatních zemích. V druhém čtvrtletí aleočekáváme oživení trhu," komentuje data Milan Csaplár, předseda správní rady AIM.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři