Online reklama v USA předběhne tisk
Inzerenti stále častěji opouštějí tradiční reklamu a spoléhají se na digitální média. Online marketing letos vůbec poprvé v USA předčí tištěná média. Podle analýzy marketingové společnosti Outsell američtí zadavatelé investují do online reklamy 119,6 miliard dolarů, zatímco do tištěného reklamy nalijí jen 111,5 miliardy dolarů. Píše o tom BrandRepublic.
Online se dostane před printy i přesto, že výdaje na reklamu v novinách, časopisech a direct mail budou růst o 1,9 procenta, tedy o 9,4 miliardy dolarů. Průzkum také předpovídá růst celého trhu v USA o 1,2 procenta, výdaje na reklamu by měly dosáhnout 368 miliard dolarů. Analýza vychází z průzkumu, který společnost Outsell realizovala v prosinci na vzorku 1000 respondentů z řad amerických zadavatelů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz