Většina Čechů bere informace z tv
Stále více se prosazující internet obsadil druhou příčku, jako hlavní zdroj ho využívají téměř dvě pětiny Čechů (38 procent). Důvěryhodnost si zachovávají noviny, které preferuje 30 procent Čechů. Rádio jako hlavní zdroj informací využívá 22,5 procenta lidí a časopisy 20,7 procenta respondentů.
Výzkum ukázal, že se lidé zajímají především o zprávy, a to z ČR, zahraničí i regionální události. Zajímají se také o zábavu i hudbu. Top 15 uzavírá móda, oblečení a péče o vzhled. Těsně před nimi se umístily skandály, aféry, život slavných lidí a cestování a dovolená.
Průzkumu Median, MML-TGI se během loňského dubna až do poloviny září zúčastnilo 7377 obyvatel ČR ve věku 12 až 79 let. Dotazovaní byli vybíráni metodou náhodného stratifikovaného výběru.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři