Lufthansa chce zvýšit on-line prodeje letenek
Vice-prezident Lufthansy pro prodej Thierry Antinori řekl, že Lufthansa plánuje zvýšit počet přímých on-line rezervací ze strany obchodních cestujících a firem o 11% do konce roku 2001: “V roce 2005 si každý čtvrtý cestující koupí letenku online.” Pan Antinori připouští, že objem on-line prodejů je výrazně nižší, než off-line provedených přes cestovní kanceláře. Ty podle něj stále zůstávají hlavním distribučním kanálem. Dopravce také představí program pro malé a střední podniky s názevem Partner Plus Benefit během září letošního roku. Podobný program pro snadnější zúčtování firemních letenek, i prostřednictvím agentur, představily před několika dny British Airways. Výše provizí pro on-line prodejce zůstává otázkou, Lufthansa však podle Antinoriho nechce přistoupit na “nulový” systém. Společnost chce také představit co nevidět svůj Direct Corporate Web Booking po názvem CorporateFlyway, určený pro střední a malé podniky. Lufthansa tak chce na domácím trhu získat meziročně zvyšovat svůj podíl na trhu firemního cestování o 8%. Velkým firmám nabídne vlastní připojení k online bookingu.
Z informačního servisu portálu http://www.letime.cz
Poslední zprávy z rubriky Cestování:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz