Reklama v seriálech do třetího čtení
Počítá s tím novela zákona o audiovizuálních mediálních službách, která postoupila do třetího čtení. Jde o směrnici Evropské unie, kterou Česká republika musí přijmout do prosince.
Pokud bude nová služba, takzvaný product placement, schválena, mohly by se konkrétní výrobky objevovat jako přirozená součást děje ve filmech i seriálech. Divák by na tuto formu reklamy měl být upozorněn v titulcích. Výjimku v propagaci tvoří tabákové výrobky a léky na předpis. Reklama také nesmí být v pořadech pro děti.
Školský výbor k novele přijal pozměňovací návrh, díky kterému by podnikatelé ušetřili při placení rozhlasových a televizních poplatků. "Došlo k dohodě České televize, Českého rozhlasu a mobilních operátorů v tom smyslu, že pokud má podnikatel více než jeden mobil, který může přenášet rozhlas nebo televizní vysílání, tak bude platit daně a poplatky jenom za jeden, jako v případě rodiny, která také platí za jeden rozhlas a televizi," řekl zpravodaj zákona Petr Bratský (ODS).
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři