Kraje chtějí společnou kampaň
Vítěz v průběhu tří let od krajů získá 180 milionů korun. Praze, jedinému kraji, který vede ODS, se projekt nelíbí a spolupracovat na něm zatím nehodlá. Agentura, kterou kraje vyberou, má připravovat kampaně, nakupovat reklamní prostory a navrhovat a tisknout propagační materiály. Součástí by mohla být i regionální hejtmanská televize na internetu nebo v digitální podobě. Kraje předpokládají, že služby za propagaci od jedné firmy vyjdou levněji. "Je to svého druhu také způsob, jak pomáháme našim krajům v době hospodářské krize, protože přece podpora cestovního ruchu znamená, že mohou přijet turisté," uvedl hejtman a předseda Asociace krajů ČR Michal Hašek (ČSSD).
Společná propagace se ale nezamlouvá bývalým hejtmanům a také Praze. Každý kraj by podle nich měl mít vlastní strategii, protože při lákání turistů jsou si vzájemně konkurencí. "Jsem přesvědčený, že těch 180 milionů má sloužit jako podpůrný rozpočet volební kampaně sociální demokracie," řekl místopředseda ODS a bývalý středočeský hejtman Petr Bendl.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři