Reklama na zmrzlinu? Svatokrádež!
REKLAMA: Reklama se objevila v časopisech Sainsburys a Delicious magazines. Jeptiška v hábitu a kněz s růžencem a kelímkem zmrzliny se k sobě důvěrně naklánějí nad nápisem „Polibte vášeň“. Deset lidí si stěžovalo, že reklama je urážkou těch, kteří si zvolili duchovní povolání, kde je celibát základním předpokladem. Inzerent uvedl, že reklama je ironickým vyobrazením zakázaných italských pokušení, reprezentovaných v tomto případě právě zmrzlinou. ASA uvedla, že reklama využívá schématu „zakázaných pokušení“, aniž by ukazovala polibek, nicméně i podle jejího názoru reklama zobrazovala kněze a jeptišku v sexualizované póze. Podle ASA tak reklama balancuje na hraně pokušení, což se může některých čtenářů dotknout. Reklama se tak již v současné podobě nesmí objevit.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři