Okay s billboardy
Agentura Euro RSCG připravila pro klienta z diskontního segmentu domácích spotřebičů a elektroniky Okay billboardovou kampaň na podporu prodeje a představení vybraných výrobků. Cílem je komunikovat benefit nákupu kvalitní elektroniky za nízké ceny. Kampaň zároveň představuje bestsellery v jednotlivých produktových kategoriích, a nabízí tak spotřebiteli jednoduché řešení pro správný výběr výrobku. Kampaň s claimem „Kvalita i cena je Okay“ je zpracována s lehkou nadsázkou, která je podle zástupců společnosti nedílnou součástí filozofie zadavatele. První vlna kampaně je nasazena na území ČR v červnu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
21.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna a drahé pohonné hmoty letos prodraží dovolenou. Kolik si letos připlatíme?
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla