Okay má na PR Ogilvy
Společnost Okay Elektrospotřebiče, největší maloobchodní řetězec s domácími spotřebiči a elektronikou od června spolupracuje s agenturou Ogilvy Public Relations. Ta jí zajistí kompletní PR služby, zejména tiskový servis.
„Jedná se o naši vůbec první spolupráci s PR agenturou,“ uvedla Miroslava Zajdáková, marketingová ředitelka Okay. Profesionálnější komunikace se má teď hodně zaměřit na regionální úroveň, na ní má Okay údajně bezkonkurenční síť prodejen.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři