Rádio Classic FM má nové logo
Kampaň s názvem Síla klasiky má posluchače přesvědčit, že klasická hudba není nudná a překonaná, ale naopak může zaujmout i mladé lidi. Focení kampaně probíhalo ve vile Bertramka, která má asociovat spojení s hudebním velikánem Wolfgangem Amadeem Mozartem. Vizuály kampaně se v průběhu června objeví v titulech a online serverech vydavatelství, televizní spoty budou vysílat televize Z1, Óčko, Spektrum či Fashion TV. Nově se posluchačům rádia Classic FM představí novinář Josef Klíma, který bude od července v programu pravidelně číst své glosy.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz