Rádio Classic FM má nové logo
Kampaň s názvem Síla klasiky má posluchače přesvědčit, že klasická hudba není nudná a překonaná, ale naopak může zaujmout i mladé lidi. Focení kampaně probíhalo ve vile Bertramka, která má asociovat spojení s hudebním velikánem Wolfgangem Amadeem Mozartem. Vizuály kampaně se v průběhu června objeví v titulech a online serverech vydavatelství, televizní spoty budou vysílat televize Z1, Óčko, Spektrum či Fashion TV. Nově se posluchačům rádia Classic FM představí novinář Josef Klíma, který bude od července v programu pravidelně číst své glosy.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?