Nové logo ADMAZ podruhé
Výběrové řízení pokračuje vícekolovým hodnocením přihlášených logotypů. „Rozhodli jsme se zapojit do výběru nového loga všechny naše členské firmy, neboť i ony budou nové logo používat několik následujících let,“ sdělil výkonný ředitel asociace Tomáš Hájek. V současné době probíhá druhé kolo výběru, které bude uzavřeno 23. března.
Nebude-li hlasování jednoznačné, nastane ještě třetí kolo, kdy se bude již vybírat z úzké skupiny finalistů. ADMAZ očekává, že nové logo bude vybráno nejpozději během měsíce dubna. Po schválení nového loga bude dotvořen nový vizuální styl asociace, zahrnující například merkantilní tiskoviny, šablonu pro elektronický newsletter nebo webové stránky.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři