Po schodech za snem
Vítězem soutěže Billborec, kterou každoročně vyhlašuje společnost outdoor akcent, je dvojice kreativců Roman Číhalík a Petr Čech z agentur KASPEN a Leagas Delaney, kteří soutěžili s prací „Schody“. Porota ohodnotila její originalitu a netradiční práci s nosičem. Na party v Music Clubu Futurum získala ocenění za druhé místo Lucie Vošmiková s návrhem „Železná opona“ a za místo třetí duo Zdeněk Buchtela a Andrej Guriev z agentury Young & Rubicam, kteří přihlásili práci „3, 2, 1…“.
„Kreativci rok od roku dodávají do soutěže stále povedenější práce. Vezměte si z oceněných prací příklad a dejte kreativcům více volnosti při exekuci svých kampaní,“ povzbudila klienty ředitelka společnosti outdoor akcent Kamila Mortimer. „V každodenním provozu je jednoduché zapadnout do rutiny a tahle soutěž rozhodně přispívá k jejímu narušení,“ hodnotí finále jeden z porotců Jan Binar, CEO agentury McCann Ericson. Tomáš Belko, Executive Creative Direktor Ogilvy Group, pak dodává, že „bylo zajímavé sledovat, z kolika úhlů se na dané téma tvůrci dívali. Myšlenky se točily kolem snů, ve smyslu osobních cílů, překonání sama sebe, ale i ve smyslu směřování skupin a národů, dokonce se objevovaly motivy snů ve spánku. Škoda, že někteří účastníci podcenili kvalitu provedení, protože několik dobrých nápadů mělo nepřijatelně slabou exekuci.“ Oceněné práce bude společnost outdoor akcent realizovat na svých plochách.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři