Nově a Primě se nepodařilo zdražit inzerci
Nově a Primě se nepodařilo masivně zdražit inzerci. Ještě loni na podzim televize hlásily, že od ledna zvednou ceny o 19 až 25 procent. První měsíce letošního roku však ukazují, že pohyb cen je kvůli poklesu investic do televizní reklamy výrazně menší. Informuje o tom deník E15. "Televizní reklamy je málo, reálně ceny vzrostly jen mírně, o jednotky procent. Ale zatím to platí pro leden, únor, nevíme, jak dopadne celý rok," řekl deníku ředitel Primy Marek Singer. Podle ředitele Novy Petra Dvořáka je vyprodanost reklamou určitě nižší než loni, na druhou stranu loňské první čtvrtletí bylo extrémně úspěšné. Zanedbatelný nárůst ceny televizní reklamy podle E15 potvrzují i některé mediální agentury, které rozhodují o investování peněz inzerentů. Ředitel jedné z největších mediálních agentur Aegis Media Petr Chajda odhaduje, že se televizím plánované zvýšení cenové úrovně nepodařilo. Teoreticky by se televizím mohl vyčistit vysílací prostor a nebudou otravovat diváky dlouhými reklamními bloky, konstatoval Chajda. Nižší investice do reklamy již ohlásili jedni z klíčových inzerentů na trhu mobilní operátoři T-Mobile a Vodafone.
|
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz