Leontinka s emotivní kampaní
Televizní spot, který prozatím padesátkrát odvysílala televize Prima, navázal na linii kreativního zpracování tiskové inzerce poprvé uveřejněné v listopadu. V duchu této kampaně běžel také radiospot na Oldies radiu a Fajn radiu. Novou kampaň pro Nadaci Leontinka připravila komunikační skupina Mather, která této nadaci již několik let pomáhá oslovit dárce z řad firem i široké veřejnosti.
Na novém vizuálním stylu kampaně pro Nadaci Leontinka se podílel kreativní ředitel komunikační skupiny Mather Jiří Langpaul, jeho kolegové Petr Radotínský, Tomáš Bartl, Martin Tichý, Helena Suchá a studentka VŠUP Praha Barbora Tylová. „Cílem kreativního zpracování kampaně je upozornit na banality běžného života, které aspoň jednou vidět je pro nevidomé nedosažitelným snem,“ uvedl Managing Director Mather Communications Ondřej Obluk.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři