Hartmann-Rico s korporátní kampaní
Poprvé v ní společnost představuje řešení Hartmann Solutions, v rámci kterého poskytovatelům zdravotní péče nabízí kromě standardního zdravotnického materiálu i další služby a poradenství. Kampaň poběží do konce roku a objeví se především v odborných tištěných médiích a internetu.
„Kampaní chceme posunout vnímání značky Hartmann, aby mnohem více akcentovala pozici naší společnosti jako odborného a kompetentního partnera v oblasti podpory správy a řízení zdravotnických institucí, nikoli jako standardního dodavatele materiálu,“ říká marketingový ředitel Hartmann-Rico Stanislav Jančík.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz