Apra má nové logo
Dle slov předsedy výkonné rady Apra Václava Pavelky by se „vše“ dalo shrnout tak, že asociace již v 21. století nemůže fungovat pod logem, které vzniklo ve století dvacátém a připomíná století devatenácté. Graficky upravený hrot psacího pera se Apře zdál již přežitý.
Na změnu podoby loga bude v příštím roce navazovat i úprava webových stránek asociace. Cílem je dosáhnout jejich větší interaktivnosti a poskytování více aktuálních informací z dění v asociaci. Postupně by se měly stát i důležitým „rozcestníkem – pomocníkem“ ve vyhledávání všem dostupným údajům z oboru PR.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz