Hotels.com expanduje na východ
Tento krok přichází jako pokračování strategie hotels.com pokrýt obchodní trhy oblastí Evropy, Středního východu a Afriky. Spuštění nových lokalizovaných webových stránek přichází téměř vzápětí po uvedení obdobných projektů v Řecku, Turecku, České republice, Maďarsku a Islandu začátkem roku 2008.
"Spuštění nových webů odráží naše pokračující úsilí o směřování obchodních aktivit dále na východ. Z hlediska on-line rezervací se jedná o nově vznikající trhy a i když byly naše produkty v těchto zemích k dispozici i dříve v anglickém jazyce, je nám jasné, že teprve dostupnost produktů v rodném jazyce je klíčová pro dosažení plného potenciálu, který tento trh skýtá," dodává Patrik Oqvist, ředitel pro marketing EMEA společnosti Hotels.com.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz