TV Deko se mění na deko
Rozhodlo o tom vedení společnosti Chello Central Europe, která kanál provozuje od jeho startu v prosinci 2005. „Jako móda prochází neustálými proměnami, i tato televizní stanice uzrála k tomu, aby její pestrá programová nabídka byla zasazena do nového výtvarného rámce, který se poprvé objevil na obrazovkách 26. září,“ konstatovala při této příležitosti marketingová manažerka Chello Central Europe Barbora Florková.
Stanice deko, jejíž obnova proběhla pod heslem dynamičnost, design, dnešní móda a jejíž profil byl radikálně pročištěn, si jako základ svého nového výtvarného pojetí zvolila žlutou barvu slunečního odstínu, barvu světla, která je výrazná, ale zároveň také teplá a vlídná. Všudypřítomná žlutá barva stanice deko by měla korespondovat s podzimní programovou nabídkou, s níž jsou spojena jména, jako je například Brad Pitt nebo maďarská celebrita Juci Némethová.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz