ČT UDĚLALO REKLAMU MLADÉ FRONTĚ
ČT totiž v době, kdy její vysílání sleduje milion diváků, provedla v podstatě bezplatnou reklamu svým zaměstnancům k jejich "bokovkám". Mediálním odborníkům se tento postup veřejnoprávního média nelíbí a upozorňují, že by mohlo jít o skrytou reklamu. „Jedním z problémů je, že televize upozorňuje jen na knihy svých redaktorů. Takováto informace proto nemůže být vyvážená,“ řekl pro Lidové noviny předseda Rady pro rozhlasové a televizní vysílání Václav Žák.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz