Týdeník Profit jde pod Mladou frontu, Sedmička zase pod Empresa Media
PRAHA (MEDIAFAX) - Vydavatelství Empresa Media a Mladá fronta se dohodla na vzájemném prodeji titulů. Vydavatelství o tom informovala v úterý.
S účinností od počátku srpna 2012 si vydavatelské domy vzájemně odprodají práva k titulům Profit a Sedmička. Ekonomický týdeník Profit, vydávaný společností Empresa Media, získá Mladá fronta, která oproti tomu předá vydávání celostátního zpravodajského týdeníku Sedmička do rukou Empresa Media.
Empresa Media se chce více zaměřit na rozšiřování portfolia zpravodajských a společenských týdeníků. Mladá fronta převzetím týdeníku Profit zase rozšíří svoji působnost v oblasti ekonomicky zaměřených periodik.
Profit je ekonomický týdeník vycházející každé pondělí. Desetkrát ročně je součástí týdeníku i magazín Český export.
Sedmička je zpravodajský týdeník vycházející každý čtvrtek. Každý týden obsahuje rozhovory, reportáže, názory, TV program, dění z kultury a ze sportu a zábavu v podobě křížovek a sudoku.
Libor Popela, popela@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz