Becherovka sladila produktovou řadu
V rámci revitalizace portfolia a vizuálního sjednocení všech výrobků byla původní černá etiketa nahrazena černo-červenou kombinací v designu ostatních výrobků firmy. Novou etiketu připravil britský designér Martin Blunt, který je také autorem vizáže v březnu představeného likéru Cordial. Kromě etikety KV 14 byla změněna i barva skla lahve ze zelené na hnědou, která má dát vyniknout červené barvě nápoje.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz