Tour de Beer
Úkolem soutěžících je v období od začátku června do poloviny srpna tyto restaurace navštívit a v každé vypít alespoň jedno pivo. Obsluha restaurace jim konzumaci potvrdí otiskem speciálního razítka do hrací karty, která je otištěna v letních vydáních Zoomu a na webových stránkách časopisu. Hraje se o ceny, které do soutěže věnuje Pilsner Urquell. Soutěžící, kteří získají nejvíc razítek, se mohou těšit na pivo na rok zdarma, výčepní zařízení a poukazy ke konzumaci v pražských restauracích. Hlavní ceny budou předány v září na společenském večeru za účasti čtenářů časopisu Zoom. Soutěž je podpořena reklamní kampaní v ekonomickém deníku E15 a týdeníku MF Plus.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz