Heinz šlape na plyn
Na zisku se podílely prakticky všechny divize, od 14% nárůstu v samotné divizi Heinz až po 26% nárůst pobočky Weight Watchers. Firma navíc hodlá spustit marketingovou smršť. Pro ní si stratégové připravili hned 100 miliónů dolarů, které budou věnovány výhradně na marketing. Heinz předpokládá, že stejně jako letos nasadí v příštím roce na trh nejméně 200 nových výrobků. Šedesát procent z reklamních dolarů bude investováno do marketingové podpory biopotravin. Další výraznou podporu získají nové trhy, zejména Asie, Latinská Amerika a Střední východ. I přes nevídané zisky hodlá firma v příštím roce zavřít nejméně šest továren a podpořit výrobu a distribuci zejména v Číně a Indii.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři