BBC se omluvila podvedeným dětem
Potíže BBC jsou další v sérii podvodů britských televizí s diváckými telefonáty, které v poslední době vypluly na povrch. Ukázalo se, že v řadě pořadů tyto typy divácké účasti televize falšovaly. BBC se s pořadem Blue Peter dostala do potíží proto, že organizovala soutěž pro děti, jejíž výnos měl jít na konto Dětského fondu OSN (UNICEF). Společnost, která telefonáty zajišťuje, měla potíže. Produkce pořadu místo aby sdělila divákům, že kvůli technickému problému se soutěž nemůže konat, našla rychle v budově BBC dítě, které tam bylo na návštěvě, požádala ho, aby zatelefonovalo na dané číslo a určila ho jako vítěze plyšové hračky. Skandály s podvodně generovanými příjmy postihl BBC, ITV, Channel 4 a Channel 5. BBC sice zpravidla nevybírá peníze pro sebe, ale pro nějakou dobročinnou organizaci, ale pro komerční společnosti znamenají placené telefonáty diváků významný zdroj příjmů. Pro Channel 4 to je osm až devět milionů liber ročně (přes 380 milionů korun), pro Channel 5 rovněž. Televizní stanice nyní čelí rostoucímu skandálu tím, že prozatím vyřadily mnoho svých telefonických soutěží, včetně realitních show. Věcí se zabýval parlamentní výbor a vyšetřuje ho regulátor.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři