EK chce omezit reklamu v TV
To jsou omezení obsažená v nových pravidlech pro televizní vysílání, jak je předložila Evropská komise. „Věřím, že nyní dosáhneme politické dohody o nové direktivě Televize bez hranic do konce května,“ řekla evropská komisařka pro informační společnost a média Viviane Redingová. Návrh musí ještě schválit Evropský parlament a jednotlivé členské země Evropské unie.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz