Tajemství o internetové populaci
Praha, 2. květen 2005 - Co se skrývá za online výzkumy? V čem se liší uživatelé internetu od zbytku populace? Jaké jsou poslední novinky z internetu? Kdo jsou inovátoři? Na tyto a mnohé další otázky naleznete odpověď v nové sekci webových stránek skupiny GfK „Internet Show Window“. GfK Internet Show Window koncentruje unikátní informace o uživatelích internetu a online výzkumech. Kromě ukázek výzkumů, které vypovídají o internetové populaci, naleznete na stránkách také výsledky za zajímavou cílovou skupinu „inovátoři“, která určuje trendy trhu. Stránka nabízí informace např. o struktuře internetové populace, o jejím životním stylu, nákupních a spotřebních zvyklostech. Společnost GfK se věnuje online výzkumům již řadu let. Prostřednictvím Internet Monitoru (součást Media Projektu) mapuje velikost a strukturu internetové populace ČR, ve studii Online Shopping každoročně sleduje zvyklosti uživatelů při nakupování prostřednictvím internetu. Stránka GfK Internet Show Window soustřeďuje ukázky z realizovaných výzkumů společnosti GfK. Stránka je nejen studnicí informací o internetových uživatelích, ale slouží také pro potenciální zadavatele online výzkumů k načerpání informací o této metodě sběru dat. Odborníci z GfK zde poradí při zadávání a realizaci výzkumů prostřednictvím internetu. Prohlédněte si stránku GfK Internet Show Window, která je součástí www.gfk.cz. Skupina GfK v ČR Skupina GfK v ČR – GfK Praha, INCOMA Research a INCOMA Consult – je předním poskytovatelem komplexních služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění, včetně konzultačního a poradenského servisu. Více viz: www.gfk.cz, www.incoma.cz Skupina GfK v ČR je součástí skupiny GfK, ve svém oboru páté největší společnosti na světě.
GfK Group GfK Group má více než 130 poboček a dceřiných společností působících v 57 zemích světa. Zaměstnává více než 5 500 pracovníků. V roce 2004 dosáhla obratu 671 milionů EUR. Aktivity skupiny GfK jsou rozděleny do pěti obchodních segmentů: Consumer Tracking, HealthCare, Retail & Technology, Media a Custom Research. Více viz: www.gfk.com
Stručný popis podnikatelských segmentů GfK Group:
|
|||||||||||
On-line Shop |
Poslední zprávy z rubriky Internet a telefony:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Okénko finanční rady
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Fixace cen energií: Jak mít jistotu a ušetřit v nejistých časech
Richard Bechník, Swiss Life Select
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Distribuční sazba nebo poplatek za jistič. Co všechno ovlivňuje cenu elektřiny?
Petr Holub, MojeNebankovka
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Financování vašeho vzdělávání: Přehled možností financování rekvalifikačních kurzů
Iva Grácová, Bezvafinance
Marek Pokorný, Portu