Internetový výzkum v nové podobě ?
TISKOVÁ ZPRÁVA Obrovský zájem o tendr SPIRu na pokračování NetMonitoru Praha 29/7/2004 – Do neveřejné soutěže na realizátora nové podoby měření návštěvnosti internetových serverů a sociodemografického profilu návštěvníků se přihlásilo devět firem. Nabídky bude vyhodnocovat Výběrová komise, kterou jmenovala Výkonná rada Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Důvodem vyhlášení tendru je to, že smlouva se současným realizátorem výzkumu NetMonitor vyprší v lednu 2005. Nový výzkum by měl na NetMonitor navázat, a dále ho rozšířit a zkvalitnit. Do tendru se v řádném termínu přihlásily tyto společnosti: eMerite, GfK, iAudit International, Internet Billboard, Mediaresearch (ve spolupráci s polskou společností Gemius), Millward Brown, Network Media Service, STEM/MARK, United Interactive (ve spolupráci s Factum Invenio) Počet a renomé přihlášených výzkumných agentur je pro SPIR potvrzením toho, že internet je již plnohodnotným médiem v mediálním mixu. Současně se také potvrzuje pozice SPIRu coby respektované asociace zastupující zájmy celého trhu. Termín pro předložení nabídek je 17. srpna. Předložené nabídky pak bude vyhodnocovat Výběrová komise, kterou jmenovala Výkonná rada SPIRu v následujícím složení: Petr Bednář (Ringier ČR), Milan Beneda (Beyond Interactive), Jiří Lahvička (Atlas), Petr Matoušek (MAFRA), Jana Prouzová (ARBOmedia), Vítek Smékal (OMD), Martin Šebesta (NetCentrum), Jiří Vítek (Mindshare), Jiří Vobecký (Computer Press) "Výběrovou komisi jsme složili tak, aby v ní byli zástupci různě velkých a různě zaměřených serverů, mediálních agentur i mediazastupitelství. Jsou v ní jak odborníci na výzkumy, metodologii a měření, tak uživatelé dat, která má výzkum poskytovat. Výběr by tak měl respektovat zájmy všech subjektů pohybujících se na internetovém reklamním trhu," říká k tomu Petr Bednář, předseda Výkonné rady SPIRu. Po dohodě se SVITem Unie vydavatelů jsou ve Výběrové komisi zastoupeni i členové SVITu. "Jsme přesvědčeni o tom, že nový projekt naváže na tradici současného NetMonitoru coby všeobecně uznávaného výzkumu uživatelů internetu, a dojde k dalšímu růstu kvality měření i plánování online reklamních kampaní," dodává Petr Bednář. Pro další informace volejte: Petr Bednář, předseda VR SPIR e-mail: bednar@ringier.cz tel: 225 977 749 Hana Vymětalová, office manager e-mail: hana.vymetalova@spir.cz tel: 777 151 482 |
|
Poslední zprávy z rubriky Internet a telefony:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Okénko finanční rady
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Fixace cen energií: Jak mít jistotu a ušetřit v nejistých časech
Richard Bechník, Swiss Life Select
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Distribuční sazba nebo poplatek za jistič. Co všechno ovlivňuje cenu elektřiny?
Petr Holub, MojeNebankovka
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Financování vašeho vzdělávání: Přehled možností financování rekvalifikačních kurzů
Iva Grácová, Bezvafinance
Marek Pokorný, Portu