OMV má v ČR novou šéfku marketingu. Eva Šmelová se zaměří na zákaznickou zkušenost
Novou šéfkou marketingu ve společnosti OMV se stala Eva Šmelová. Dříve působila ve společnostech L'Oréal či Tesco, kde se zaměřovala na přípravu marketingových kampaní a strategií. Své zkušenosti se strategickým plánováním využije v OMV k posilování vztahů s partnery i zákazníky a dalšímu budování povědomí o značce. Eva Šmelová nahrazuje Michala Jandu, který se dále v OMV bude plně věnovat rozvoji konceptu Viva.
Eva Šmelová bude mít v OMV na starost přípravu lokálních marketingových aktivit a kampaní a zaměří se také na zvyšování povědomí o značce, která je jedním z mála výrobců prémiových pohonných hmot dodávaných na český trh. Soustředit se bude také na podporu aktivit OMV spojených s udržitelností.
„OMV je v mezinárodním i našem lokálním měřítku velmi silný hráč s významnou tradicí. Pozice marketingového šéfa je pro mě velkou výzvou a ráda bych přispěla k budování vztahů se zákazníky, pro které je OMV vysoce důvěryhodným dodavatelem pohonných hmot. Mým cílem je posílit pozici OMV jako prémiového partnera pro řidiče,“ říká Eva Šmelová.
Pozice čerpacích stanic se postupně mění a získává s rozšiřující se nabídkou zboží i služeb nový rozměr. Michal Janda, který v OMV Česká republika dosud řídil marketing a zároveň se zaměřoval na rozvíjení maloobchodních aktivit společnosti, se bude nadále věnovat plně pozici Convenience Retail manažera. Zaměří se mimo jiné na rozvoj nabídky zboží i celkového konceptu obchodů VIVA, které se stávají stále více místem pro pohodlný odpočinek na cestách.
OMV Aktiengesellschaft: V OMV se zaměřujeme na základy vedoucí k udržitelnosti života. Společnost OMV se mění tak, aby zaujala přední pozici v oblasti paliv, chemikálií a materiálů se zaměřením na řešení oběhového hospodářství. Dnes působí OMV ve třech integrovaných obchodních segmentech – Energy, Fuels & Feedstock, and Chemicals & Materials. V rámci postupného přechodu na nízkouhlíkové hospodářství se OMV snaží nejpozději do roku 2050 dosáhnout „čisté nuly“ ve všech třech oblastech působnosti. V roce 2023 dosáhla tržeb ve výši 39 miliard EUR a na nejrůznějších pozicích zaměstnávala po celém světě přibližně 20 600 pracovníků. Akcie OMV jsou obchodovány na Vídeňské burze cenných papírů (jako OMV) a v USA v rámci American Depository Receipts (jako OMVKY).
Společnost OMV Česká republika, s.r.o. s centrálou v Praze působí na českém trhu od roku 1991. Na základě filozofie značky „We Care More“ a snaze vyjít vstříc i nejnáročnějším očekáváním řidičů dochází nyní k celkové revitalizaci sítě čerpacích stanic OMV do moderního konceptu VIVA, který respektuje nejmodernější trendy v oblasti designu a komfortu. Zákazníci čerpacích stanic OMV VIVA mohou ochutnat například čerstvě připravované občerstvení, čerstvě mletou kávu a využít mnoha doprovodných služeb. OMV Česká republika, s.r.o. přímo zaměstnává téměř 70 lidí a prostřednictvím své sítě čerpacích stanic vytvořila více než 2 000 pracovních míst.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
11.10.2024 RoboMarkets upravuje svůj evropský obchodní…
11.10.2024 Buďte v zisku. Využívejte řízení…
02.10.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Štěpán Křeček, BHS
Poprvé od listopadu 2023 došlo k meziročnímu růstu cen potravin
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Index STOXX 600 dosáhl rekordní úrovně: Pomohly mu čínské stimuly a zisky v luxusním sektoru*
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři